sobota, 6 stycznia 2018

Nowy rok ! Nowa ja !

Hello moi kochani,

Nowy rok nowa ja !
Dużo zmian było.
I dużo się skończyło
Zaczyna się nowy rozdział i mam nadzieje że będzie ZAJEBISTY *.*
Wracam do bloga !
Wracam do pisania !
Wracam do fotografowania całego mojego życia I wstawiania go tutaj !
W postach które sie pojawią mam w planach nadrabiać to czego nie wstawiłam przez ten czas ale i pisać na bieżąco !

A wszystkim wam życzę szcześliwego nowego roku ! 

BE YOURSELF, NEVER ANOTHER !


XOXO
Paulica aka Konkliś





8 komentarzy:

  1. Oby Twój 2018 był cudowny! Powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęsliwego nowego roku i powodzenia !
    Cieszę się że wrociłaś i mam nadzieję że tym razem na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś :D Życzę mnóstwa wytrwałości i Szczęśliwego Nowego Roku 2018!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You are so beautiful !
    The last picture is gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  5. So nice and so interesting post. lovely photos, u look fantastic and u are so beautiful too! Wonderful outfits. U have nice blog and I Follow u so hope you will back!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  6. OCZYWISCIE, zycze wszelkich najlepszości ;) informuj mnie o nopwych postach, bede wdzieczna ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. The shirts are so cool!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! Photos are very good :)

    Follow for follow?

    Can you please click on links in my post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/01/makeup-look-inspired-by-saamo-petraa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)
Bo każdy z nich sprawia że mam dla kogo pisać !